Objevte původní japonskou značku 

Tyto vůně vznikly v Japonsku v 70. letech minulého století. V té době země zažívala rychlý ekonomický růst, což způsobilo, že se procento majitelů automobilů rychle zvýšil. Společnost DIA Chemical se inspirovala k vývoji prvního tekutého osvěžovače vzduchu pro automobily pod názvem „Gracemate Poppy“. Po letech zdokonalování designu si výrobek v roce 1987 našel cestu na trh a stal se okamžitým úspěchem. „Gracemate Poppy“ si udržel vedoucí postavení na trhu po mnoho let. Díky úspěšné televizní reklamě se známým japonským komikem získal produkt ještě větší slávu v jihovýchodní Asii. Později se jeho popularita rozšířila do Evropy, kde mu zejména kamionáři dali trvalé místo ve svém interiéru.

Globální úspěch

I po více než 30 letech si Poppy Grace Mate stále zachovává původní obal a prodává se po celém světě. Zejména evropský trh je v posledních letech na vzestupu. Z 550 000 prodaných kopií za poslední rok bylo 80 % odesláno přímo do Evropy. Ukazuje se, že zejména evropský spotřebitel si užívá vysokou kvalitu Poppy, její barevný design a ovocné vůně.